Miniwiatraki

Trochę wakacyjnie dzisiaj. Małe wiatraki na Porto Santo są muzealnymi modelami w skali 1:5 budowanymi przez niejakiego José Cardina. Są rozsiane po całej wysepce i są bardzo fotogeniczne :)

f/8.0, 1/125s, ISO 100

7 responses to “Miniwiatraki

  1. Twoje zdjęcia są ewenementem:D to pierwszy blog, gdzie każde kolejne zdjęcie wywołuje we mnie pozytywne wrażenie! Bardzo klimatyczna fotka. zgadzam sie, że te wiatraki są „fotogeniczne”, choć to pewnie i zasługa nieba które jest dla nich tłem

    • Dzięki wielkie, Twój komentarz sprawia, że warto prowadzić takiego bloga, chociażby dla jednej osoby. To bardzo budujące, zwłaszcza, że kiedy przestałem wklejać linki i zdjęcia promujące wpisy na blogu na naszej klasie to oglądalność drastycznie spadła. Jednak widać nie dla znajomych statystów z naszej klasy taki blog…
      Co do nieba, to czekałem kilka dni, aby móc sfotografować te wiatraki właśnie na takim tle a czas uciekał…..
      Pozdrawiam!

      • Trafiłam na Twój blog przez zupełny przypadek, nawet nie sądziłam, że tu będę mogła zdjęcia oglądać – a tu suprise! Na pewno możesz być pewien, że jak fan zdjęć trafi do Ciebie to będzie tu wracał bo masz co do pokazania, fotki są na prawdę inne od tego, co można wygrzebać zazwyczaj w sieci, na blogach, i jesteś dobry w tym co robisz. Ja jak tylko jestem online z chęcią tu zaglądam co ciekawego będę mogła jeszcze zobaczyć. pozdrawiam!

        • Jeszcze jeden taki cukier z miodem z twojej… klawiatury, to nic nie bedziesz tu oglądać, bo osiądę na laurach i tyle będzie fotoblogowania :)
          Dzięki!

  2. Nie martw się o to:d ja jestem krytycznym obserwatorem – więc jak zejdziesz ze swojego poziomu od razu Ci zwrócę uwagę.

  3. hej świetne zdjęcie:) gdzie Ty takie wiatraki znalazłes:):D

Dodaj komentarz